O FIRMIE COACHING SZKOLENIA I WARSZTATY DORADZTWO/ANALIZA BAZA WIEDZY
  SZKOLENIE: KOMUNIKACJA W MIEJSCU PRACY

Cele szkolenia:

  • zdiagnozowanie osobistych umiejętności komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • zwrócenie uwagi na spójność naszego przekazu dla świata
  • zdobycie umiejętności bardziej zrozumiałego prezentowania swoich pomysłów
  • zdobycie umiejętności świadomego korzystania z wielu środków przekazu
  • wypracowanie zbioru zasad - firmowego kodeksu komunikacji, zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej
  • poprawa jakości życia
Bloki tematyczne - szkolenie 2-dniowe:
  1. Po co się komunikować?
    • od świata zwierząt do Mehrabiana
    • wpływ różnic kulturowych na skuteczność komunikacji, kiedy nasz klient jest obcokrajowcem
    • bariery komunikacyjne
  2. Psychologiczne podstawy naszych reakcji
    • potrzeby człowieka wg Maslova
    • prawa człowieka wg. H. Fensterheima
    • wpływ osobowości na sposób naszej komunikacji
      • postawy życiowe
      • dopasowanie emocjonalne (inteligencja racjonalna i emocjonalna)
  3. Język ciała i ubioru - komunikacja niewerbalna
    • przekonujący język ciała - ćwiczenie postaw, gestów, spojrzeń
    • psychologia uścisku ręki
    • "pierwsze wrażenie" - prawdy i mity
    • elementy analizy osobowości na podstawie ubioru (NAO wg. Tarczyńskiego)
  4. Komunkacja werbalna
    • rola Nadawcy i Odbiorcy
    • analiza transakcyjna
    • sztuka stawiania kluczowych pytań
    • manipulacja, perswazja, argumentacja
    • rola asertywności
  5. Firmowy kodeks komunikacji
    • cele i środki komunikacji w miejscu pracy
    • my i nasi klienci - jak skutecznie dojść do drugiego człowieka
    • kreowanie wizerunku firmy poprzez właściwą prezentację
    • jak korzystać z wiedzy o typologii klientów w nietypowych sytuacjach (reklamacja, presja, manipulacja)
Metody szkoleniowe

Zajęcia prowadzone metodami interaktywnymi, oparte na doborze nowoczesnych technik (praktyczne sesje, gry, testy, panele dyskusyjne, wymiana poglądów i doświadczeń, warsztaty motywacyjne, ćwiczenia z zakresu umiejętności osobistych oparte na dowartościowaniu, warsztaty refleksji indywidualnej i grupowej, prace w grupach tematycznych).
 
SZKOLENIA I WARSZTATY
  ZAMKNIĘTE
  DLA SEKTORA MSP
  PRZYKŁADOWE KONSPEKTY


  ASERTYWNOŚĆ
  KOMUNIKACJA W MIEJSCU PRACY
  KOMUNIKACJA W ZESPOLE
  SZTUKA MOTYWOWANIA
  OCENY PRACOWNICZE
  ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
  BUDOWANIE ZESPOŁU
  ROZUMNY PRACOCHOLIZM

Copyright © "VENI VIDI"
Design by RGB Studio